LET OP: Met DAMPSHOP CLICK & COLLECT kan je enkel producten reserveren (ook nicotine producten) en deze afhalen in een van onze DAMPSHOP afhaalpunten.

Contactpagina DAMPSHOP

Voor al uw vragen, opmerkingen of onverhoopt een klacht kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

DSE INTERNATIONAL

HAZELARENLAAN 2-4 , 

3500 HASSELT BELGIË

E-mail: U kunt onze klantenservice mailen op info@dampshop.be.

Post (Vragen, opmerkingen en/of informatie)

Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.

Ons adres:

DAMPSHOP - DSE INTERNATIONAL

HAZELARENLAAN 2-4 , 

3500 HASSELT BELGIË

Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen. Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.

Post (retouren)

U kunt uw retour sturen naar:
 
Dampshop

t.a.v. centrale stock

Vredelaan 14
3530 Houthalen , België.

Lees hier meer over Retourneren.

Klachtenprocedure

Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.

Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u als tevreden klant te houden.

U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief. Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.

Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 8 dagen is opgelost. 

Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, vragen wij u dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst word het probleem door ons onderzocht. Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug. Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.

Met vriendelijke groet,

Het DAMPSHOP Team!